Πλέον περπάτημα και όχι αυτοκίνητα στο κέντρο της Λάρισας!

Τρί, 13/02/2018 - 22:44 / Tags: Λάρισας
Πλέον περπάτημα και όχι αυτοκίνητα στο κέντρο της Λάρισας!

Εγκρίθηκε κατά πλειοψηφία σήμερα στη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Λάρισας η κυκλοφοριακή μελέτη εφαρμογής στην κεντρική περιοχή της Λάρισας Την μελέτη καταψήφισe μόνον η παράταξη «Λαϊκή Συσπείρωση».

Την μελέτη που μετρέπει σημαντικές οδικές αρτηρίες στο κέντρο της πόλης, όπως την Ηπείρου, τη ΜεγάλουΑλεξάνδρου και τη Μανδηλαρά σε δρόμους ήπιας κυκλοφορίας, παρουσίασε ο συγκοινωνιολόγος μηχανικός κ. Ριζομυλιώτης . Αφορά στην υλοποίηση των βραχυπρόθεσμών λύσεων που προτείνει η ΣΒΑΚ σε επίπεδο κυκλοφοριακής ρύθμισης, σήμανσης και στάθμευσης στην κεντρική περιοχή της πόλης που περιβάλλεται από τις οδούς Ηρώων Πολυτεχνείου, Λαγού, Τάκη Τσόγκα (πρώην Καλλιθέας), Γεωργιάδου και Αεροδρομίου καθώς και στην περιοχή του Σταθμού του ΟΣΕ η οποία περιβάλλεται από τις οδούς Φαρσάλων, Ηρώων Πολυτεχνείου, Βόλου, Σαπφούς, Παλαιολόγου και Πτολεμαίου.

Στην εισήγηση του ο δήμαρχος Λαρισαίων Απόστολος Καλογιάννης τόνισε ότι η Λάρισα είναι η πρώτη πόλη στην Ελλάδα που έχει Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης σε φάση υλοποίησης που θα αλλάξει ολοκληρωτικά την πόλη και θα την προσδιορίσει ως μια μεσαίου μεγέθους ευρωπαϊκή πόλη.

 

Συμπλήρωσε επίσης πως «οι αλλαγές αυτές στοχεύουν στην πολιτική αποτροπής του ΙΧ στο κέντρο της πόλης, στην αλλαγή της φιλοσοφίας των πολιτών καθώς θα αλλάξει το περιβάλλον και η αισθητική της πόλης, η ποιότητα της ζωής με την διαμόρφωση γειτονιών, κάτι το οποίο το έχει ανάγκη η Λάρισα. Το αυτοκίνητο ως μέσο δεν θα χρησιμοποιείται πλέον όπως στο παρελθόν» και όπως σχολίασε χαρακτηριστικά «το περπάτημα είναι υγεία».

Όσον αφορά τις δαπάνες για το έργο, ο κ. Καλογιάννης τόνισε ότι «δεν είναι τραγικές και ότι ο δήμος της Λάρισας είναι ένας ισχυρός δήμος που μπορεί να το στηρίξει».

Η επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης Ρένα Καραλαριώτου εξέφρασε τις αμφιβολίες και τις ανησυχίες που διατηρεί η παράταξη για περαιτέρω προβλήματα στην κίνηση της πόλης από την μετατροπή της Μεγάλου Αλεξάνδρου σε οδό ήπιας κυκλοφορίας, η οποία θα αυξήσει τον κυκλοφοριακό φόρτο της Ανθίμου Γαζή καθώς και της Ολύμπου.

Πηγή: thessaliatv.gr